Office8 používají naši klienti zejména jako zaměstnaneckou aplikaci. K základním modulům si nainstalují rozšiřující, podle toho, jaké jsou jejich konkrétní potřeby. Někdy jde o docházku a absence, jindy o benefity nebo zaměstnanecké průzkumy. V některých případech pak do aplikace vyvíjíme moduly na míru přesně podle požadavků klientů. Nedávno jsme také pod Office8 převedli modul na […]
Onboarding: jedna velikost není pro všechny
Proces onboardingu je možné v platofrmě Office8 nastavit a přizpůsobovat dle individuálních potřeb, aniž by bylo potřeba cokoliv vyvíjet na míru.
Jak využíváme AI v průzkumech
Umělá inteligence v Office8 pomáhá zpracovávat výstupy průzkumů. Díky tomu můžete získat cenné poznatky již v průběhu průzkumu. První výsledky pak můžete prezentovat v řádu hodin.
Novinky na maximum – potvrzení o přečtení
Novinky jsou více než jen digitální ekvivalent nástěnky u kávovaru. Díky pokročilým funkcím jako např. zacílení na skupiny uživatelů, push notifikace nebo potvrzení o přečtení, je komunikace mnohem efektivnější.
Připomínky: od sms k push notifikacím
Jak využíváme v aplikaci připomínky. Od sms k ověření správnosti telefonního čísla, přes email s potvrzením o registraci až po push notifikace a notifikační centrum.
Proč jsou lidé v Office8 spokojení
Sdílet odpovědnost je těžší, ale lepší než delegovat úkoly. Pracovníci ke spokojenosti potřebují nejen vědět, že práce dává smysl, ale také mít vědět, že svoji práci dělají dobře, a mají volnost dělat to dle svého nejlepšího vědomí.
Redesign – na detailu záleží
Redesign login stránky klade důraz na vizuální identitu klienta, sjednocuje vnímání značky a komunikačních kanálů a usnadňuje ovládání na všech zařízeních.
Adresář trochu jinak
Adresář uživatelů má kromě běžných funkcí pokročilé vyhledávání, možnost uložit si oblíbené kontakty, ukazuje u uživatelů, kdo je na dovolené. Administrátoři mohou vytvářet statické a dynamické uživatelské skupiny a vytvářet obecné kontakty.
KPIs není zpětná vazba – ucelený pohled na hodnocení výkonu
KPI a Vyžádaná zpětná vazba se navzájem doplňují. KPI jsou kvantifikovatelné, objektivní a časově omezené, ale nezohledňují kontext. Feedback 360 poskytuje komplexnější pohled na výkonnost zaměstnance tím, že se zaměřuje na jeho roli v týmu, interpersonální dovednosti a schopnost se rozvíjet.
Zelená výzva 2024 běží na platformě Office8
Zelená výzva 2024 běží na platformě Office8. Novinkou pro rok 2024 jsou benefity, které zajišťují větší zapojení ú engagement uživatelů.