Jak na zaměstnanecké benefity

Nabízíte zaměstnancům jako firemní benefit Sick Days, umožňujete jim, aby si na e-shopech sami vybrali zboží nebo nově přispíváte na DIP?
O čem je modul Benefity?
Díky modulu Benefity v aplikaci Office8 můžete vytvářet výhody šité na míru, a přizpůsobit je potřebám jednotlivých skupin zaměstnanců. Všechny benefity tak můžete spravovat na jednom místě, sledovat, o co je největší zájem, a zároveň mít jejich čerpání pod kontrolou. Správu benefitů tak můžete snadno delegovat, protože ji zvládne úplně každý.
Jaké jsou možnosti?
- Firemní benefit: na něj vzniká nárok automaticky (např. 10 týdnů dovolené, jako máme my 😊)
- Slevový kód: ten můžou zaměstnanci využít např. při čerpání slev u partnerů. Podporujeme jak slevové kódy, které se zadávají v e-shopech (SLEVA20), tak QR nebo čarové kódy, když jdete např. do servisu.
- Benefit eshop: benefit body mohou zaměstnanci směnit za odměny. Může to být káva, cool mikina, nebo třeba karta do ZOO (tu máme taky my 🤷🏽♂️)
💡 Můj Tip
- Nestačí jen popis benefitu, odkaz na web nebo zobrazení QR kódu? Nově můžete k benefitu přiložit i přílohu, např. právní dokumenty, jako např. podmínky čerpání nebo nárokovatelnost.
Máte návrh jak udělat benefity ještě lepší? Ozvěte se mi a vaše karma vám poděkuje 😇
PS: Podívejte se také, jak kreativně využila Československá obchodní banka platformu Office8 a modul Benefity pro svojí kampaň v oblasti udržitelnosti Zelená Výzva 2024. Více o tom jsem psal v krátkém postu na LinkedIn.
